Zasady regeneracji

wwa

Jest kilka punktów związanych z regeneracją od strony żywienia, ale nie możemy zapominać o odzieży kompresyjnej, zimnej kąpieli i odnowie biologicznej – to równie ważne elementy regeneracji!

Sport to zdrowie…? Zasady regeneracji 8/8

IMG_20131209_103818

Aktywność fizyczna, a zwłaszcza zaawansowany trening zwiększa zapotrzebowanie na wszystkie składniki odżywcze. Z czasem zapasy organizmu mogą się wyczerpać, jest 60 składników odżywczych, które musimy dostarczyć naszemu organizmowi, żeby zapewnić niezbędny materiał do przebudowy. Zadbaj o regenerację wszystkich składników odżywczych!

Witamina D!

vitamin-D

Witamina D pełni bardzo wiele ważnych funkcji w organizmie. Niedobór zwykle jest powodowany niewystarczającą ekspozycją na słońce. W okresie od września do kwietnia kąt nachylenia promieni słonecznych jest zbyt niski żeby efektywnie produkować witaminę D w skórze, pomimo Słońca! Zimą suplementacja jest OBOWIĄZKOWA! Latem wystarczy 20-minutowy spacer po słońcu.

Sprawdź jak powinieneś ją uzupełnić!

 

Według badań prowadzonych od lat 90′ przez Anglików, nad genami sportowców, okazuje się, że idealny garnitur genetyczny posiada 1 na 200 000 osób!

Przestań zrzucać brak niepowodzeń treningowych na geny! Weź się do pracy, a efekty się pojawią!

Liczy się konsekwencja! Kropla drąży skałę!

Zmień złe przyzwyczajenia!

Wojtek