Zasady regeneracji

Jest kilka punktów związanych z regeneracją od strony żywienia, ale nie możemy zapominać o odzieży kompresyjnej, zimnej kąpieli i odnowie biologicznej – to równie ważne elementy regeneracji!

GABA

Kwas γ-aminomasłowy (GABA) – organiczny związek chemiczny z grupy aminokwasów, który pełni funkcję głównego neuroprzekaźnika o działaniu hamującym w całym układzie nerwowym. GABA to związek chemiczny z grupy aminokwasów, który […]

Pełna lista produktów poprawiających zasypianie [tryptofan]

  Jak poprawić jakość snu? Poniżej znajduje się lista produktów bogatych w tryptofan, który jest niezbędnym aminokwasem do produkcji melatoniny odpowiedzialnej za kontrolowanie snu!   Produkty o najwyższej zawartości tryptofanu:  […]

Witamina D!

Witamina D pełni bardzo wiele ważnych funkcji w organizmie. Niedobór zwykle jest powodowany niewystarczającą ekspozycją na słońce. W okresie od września do kwietnia kąt nachylenia promieni słonecznych jest zbyt niski żeby efektywnie produkować witaminę D w skórze, pomimo Słońca! Zimą suplementacja jest OBOWIĄZKOWA! Latem wystarczy 20-minutowy spacer po słońcu.

Sprawdź jak powinieneś ją uzupełnić!

 

Według badań prowadzonych od lat 90′ przez Anglików, nad genami sportowców, okazuje się, że idealny garnitur genetyczny posiada 1 na 200 000 osób!

Przestań zrzucać brak niepowodzeń treningowych na geny! Weź się do pracy, a efekty się pojawią!

Liczy się konsekwencja! Kropla drąży skałę!

Zmień złe przyzwyczajenia!

Wojtek